6 maanden garantie Persoonlijk advies Complete camper historie
Angelier Campers

Recensies

Zelf zijn we overtuigd van onze persoonlijke aanpak, service, garantie en kwaliteit. Maar wij zijn ook benieuwd naar uw mening. Daarom willen wij u graag verzoeken om uw ervaring met ons en eventuele toekomstige klanten te delen.

05-11-2023 Cisca en Sander Ritsma
    In mei 2023 hebben we bij John Angelier een derde hands Camper gekocht. Bij het eerste bezoek aan dit bedrijf bleek dat de camper door John zelf hier verkocht is en nog steeds bij John in onderhoud was.
    Wij hebben de camper aangekocht en dit ging zeer soepel. Informatie over verzekeren en dergelijke werd ons gegeven. Camper zeer netjes afgeleverd, hele goede uitleg over wat er in de camper zit en hoe te handelen. De probleempjes die we tegenkwamen waren deels door onze eigen onervarenheid met de camper, wij zijn een tent gewend, maar prima afgehandeld door John. Er waren 2 kleine gebreken die wel echt bestonden, in eerste instantie de achteruitrij lichten die niet werkte. Kon op dat moment niet opgelost worden. Aangezien wij in de Zaanstreek wonen stelde John voor om dit probleem bij onze lokale garage te laten oplossen, zodat wij niet nog weer een rit naar Apeldoorn hoefden te maken voor het oplossen van het probleem. Prima opgelost. Tijdens onze zomer vakantie in Frankrijk, bleek de motorairco niet te werken. Ook dit heeft onze lokale garage opgelost in samenspraak met John Angelier. Conclusie, wij kunnen niet anders zeggen dat het een bedrijf is wat zijn afspraken nakomt, met je meedenkt op een zeer prettige manier. John heeft zelfs nog bij een bezoek, na een weekend weggeweest met 3 mensen en een hond, de moeite genomen om de camper met de stofzuiger schoon te maken en hem van binnen weer netjes eruit te laten. Wij kunnen niet anders concluderen, een zeer eerlijk bedrijf, fijne mensen die er er werken en John die echt met je meedenkt.
    John en je medewerkers, dank jullie wel.
    04-10-2023 Michiel
    Zeer tevreden over de snelle en goede service. Berry is zeer vriendelijk en heeft duidelijk plezier in zijn werk. En niet geheel onbelangrijk; het tarief is prima.
    Wij komen absoluut terug!
    25-09-2023 Piet en Janneke
    2023 moest voor ons het camperjaar worden. Wij kochten in december onze eerste camper.
    Deze handelaar had echter niet de beste bedoelingen met ons en we zagen onze droom uiteen spatten.

Enkele maanden later zagen we op marktplaats weer een soortgelijke camper staan.
    Deze keer bij Angelier campers in Apeldoorn.
    Helaas weer pech: we waren de tweede die reageerde op deze advertentie.
    Pas als de eerste afzag van kopen van de camper mochten wij beslissen.
    Op maandag gebeld en deze keer geen pech maar geluk! De camper was niet verkocht!
    De woensdag zijn we gaan kijken en na uitleg en een uitgebreide proefrit wilden wij deze camper graag kopen.

Tijdens een aangeboden heerlijke lunch kwam daarna: de koop!
    Dus de handtekeningen werden geplaatst en een voorschot werd betaald.
    De tweede koop maar een erg groot verschil met de vorige handelaar.
    Op 8 juli was het dan zover: de camper stond op ons te wachten.
    Na een korte uitleg door John en na de betaling was de beurt aan Berry.
    Van hem kregen we uitleg over het camperdeel.
    1,5 week later vetrokken we voor 4,5 week naar Zweden.
    Nadat we terug waren uit Zweden nog een aantal weekenden weggeweest en inmiddels zijn we ruim 6000 probleemloze km ’s verder.
    We genieten volop van onze Challenger 398!

John en Berry: Hartelijk dank voor alles.
    28-06-2023 Martijn
    We hebben begin juni hier een mooie camper gekocht. Een prettig verkoop traject en we zijn ook zeer blij met de camper. Na oplevering bleken er nog een paar dingetjes niet helemaal perfect te zijn. Dit is zeer snel en netjes verholpen. Ik raad zeker aan om hier een camper te kopen!
    23-06-2023 Bennie en Adelien Peterman

Na onze eerste camper gekocht te hebben bij John waar we overigens zeer tevreden mee waren hebben we de tweede camper bij John gekocht. Het is een schitterende Adria buscamper geworden waar we na de eerste lange trip heel erg tevreden over zijn .met John is het prettig zaken doen en Berry is een prima aanvulling. Ze begrijpen wat je graag wilt.

Chappo en ga zo verder. Gr Bennie en Adelien.

02-03-2023 Nico en Karin Bakker
    Zeer betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Professionele benadering en afhandeling van kijk tot aankoop. Ze nemen de tijd voor je en bieden ruimte en tijd. Verder duidelijke uitleg door Berry, waarvoor dank. We komen zeker terug! Complimenten, John en Berry!
    Grtjs van de bakkertjes
    01-02-2023 Winnie en Henk
    Angelier Campers is een kleinschalig bedrijf met aandacht voor de klant.
    Toen wij onze bus eind december 2022 gingen bekijken, merkten we dat gelijk. Veel persoonlijke aandacht zonder opdringerig te worden. We hadden gelijk een goed gevoel en diezelfde middag besloten we de bus te kopen. John Angelier maakte de aankoopnota op met als bijlage de reparaties en veranderingen die nog moesten worden aangebracht. Heel overzichtelijk. Toen we de bus gingen ophalen (260123) bleek dat alles conform onze wensen keurig was geregeld. De rekening van de grote beurt was bij de aankoopnota gevoegd. Heel transparant. Berry had de bus verder tiptop in orde gemaakt met extra wandcontactdozen, een omvormer, een nieuwe hordeur enz. Klasse.
    Ook aan de buitenkant zag ie er uit om door een ringetje te halen. Vervolgens nam Berry alle tijd om ons de nodige uitleg te geven. Aan alles merk je dat hij al heel lang in het vak zit en een schat aan ervaring heeft met caravans en campers. Bij John op kantoor de laatste “papieren” geregeld. We vertrokken met twee lekkere flessen wijn, en een prachtige camper richting Groningen.
    Wij kunnen Angelier Campers van harte aanbevelen en hebben er alle vertrouwen in dat we jaren plezier met onze camper gaan beleven.
    16-02-2022 Klaas en Til

We hebben half december onze Weinsberg camper daar gekocht ging allemaal snel en soepel wel hadden we het idee, dat John met meerdere dingen tegelijk bezig was. Alles goed en snel afgehandeld, na onze trip naar Italië heeft hij nog wat kleine dingen gelijk hersteld. Wij raden dit bedrijf dan ook van harte aan.
    Een kleine opmerking, toen we de camper ophaalden was er nachtvorst geweest en we wouden de ruitensproeier
    gebruiken maar de tank was totaal leeg, even controleren bij aflevering.
    beoordeling 9+
    Klaas en Til

14-01-2022 Joop en Janine

In mei 2021 kwamen we in onze zoektocht naar onze ideale camper terecht bij Angelier Campers. Het contact was vanaf het begin erg prettig en we hebben een Bürstner Nexxo uit 2016 gekocht. Alle complimenten voor John en Berry voor de goede uitleg en het meedenken met ons! We hebben inmiddels al verschillende mooie reizen met onze camper gemaakt. We zijn zeer tevreden over de aanschaf, service en nazorg van Angelier Campers! We gaan zeker nog een keer terug voor een kopje koffie.

01-01-2022 Mariet en Piet

Wij hebben recentelijk een mooie bus camper gekocht bij John. De camper werd door John en Berry keurig afgeleverd en er werd ruim tijd besteed aan de uitleg. Angelier campers is een betrouwbaar bedrijf met alle tijd voor de klant en geeft inhoud aan het begrip service.

31-12-2021 Leni en Willem

Wij hebben bij Angelier campers onze gezochte camper Burstner TravelVan gevonden. Eind november opgehaald.
    Zeer goede service, nemen ruim de tijd voor je en denken met je mee.

06-12-2021 Birgitte van den Broek-Janssen

We zijn blij met onze aankoop en perfect geholpen door John en Berry. We hebben nog 1 klein dingetje op te lossen maar alle vertrouwen dat ook dat nog geregeld wordt. Super Vriendelijk ! Top!

02-10-2021 Appie en Evelien

Zeer prettig en goed geholpen door John en Berry. We gingen in eerste instantie alleen kijken. Aan het eind van de middag al een camper gekocht. Ze lieten ons rustig kijken. Vragen werden vakkundig beantwoord. Na een proefrit waren we om. Kleine garantie dingetjes werden perfect opgelost.

23-09-2021 Johan en Joke

Eind juli 2021 hebben wij bij Angelier Campers onze opvolgende camper, een Globecar uit 2017 gezien en direct dezelfde dag na een plezierig gesprek met John gekocht. Eind augustus haalden wij onze camper op. Bij de oplevering gaf John aan, dat hij de waterpomp van de camper uit voorzorg had laten vervangen, hoewel er geen problemen waren. Dit omdat bij dit type het nog wel eens voorkomt dat de waterpomp voortijdig sneuvelt en hij wilde voorkomen, dat dat tijdens onze vakantie zou gebeuren. Dat gaf ons een bijzonder prettig gevoel. Zowel John als Berry deden hun uiterste best om de camper helemaal op en top te laten zijn. Wij zijn dus uiterst tevreden, de camper heeft tot nu toe geen problemen gehad. John en Berry, bedankt voor deze service.

12-08-2021 Fam. Berends

We hebben enkele weken geleden een camper gekocht en onze camper ingeruild.. John had alle tijd voor ons en drong ons niets op. Toen we de camper kwamen ophalen heeft Berry ons alles uitgelegd, we hebben proef gekampeerd er waren nog een paar kleine dingetjes meteen door hun opgelost.
    We vinden het een top bedrijf. John en Berry hartelijk dank voor de goede service.

20-07-2021 Hans en Elly

Vrijdag een camper gekocht bij John. Super goede service, vriendelijke mensen, fijne uitgebreide uitleg gehad van Berry. Dit bedrijf is een aanrader.

07-07-2021 Fam Hamminga

Enorm goede ervaring, geeft veel aandacht, enorm veel kennis van zaken, en ondanks dat we al voor 75% zeker waren dat we camper zouden kopen, werden we aangeraden een proefrit te maken. Hele voorraad moest bijna naar buiten gereden worden, uur voor sluitingstijd, helemaal geen moeite, erg fijn geholpen. Uiteindelijk met rammelende maag weggegaan, goed adresje om te eten meegekregen, en toen bleek de rekening ook nog eens betaald.
    Wij raden deze zaak (ondanks geen echte showroom.) echt aan!!! Top!!!

07-07-2021 van der Duin

Al een tijdje spaarden we voor een grote wens: een camper! Niet de meest ideale ‘coronatijd om op zoek te gaan, maar we konden t niet laten en gingen kijken bij een firma in Apeldoorn. Daar zouden 3 mogelijke campers voor ons staan. Niet dus… We zijn daar teleurgesteld en geschrokken weggegaan, daar gaan we ons geld niet aan uitgeven, dan nog maar lekker met de Kip op pad. Google vertelde ons dat er meer bedrijven in Apeldoorn zijn, en zo kwamen we bij Angelier.
    WAT EEN VERSCHIL! In alle vriendelijkheid denken ze met je mee en ze proberen je niet iets duurders te verkopen maar iets passends. Na verschillende proefritjes is hij nog terug geweest voor ‘garantiedingen’ en we wilden zelf een paar nieuwe banden voor ons avontuur naar Zweden,
    en ook dat werd prima geregeld. John, bedankt voor je begeleiding en geduld. Ook in drukke tijden sta je klaar, dat is super.
    En Berry bedankt voor je uitvoerige uitleg, geen vraag was teveel en je antwoord helder en eerlijk.
    Voor onze volgende camper (ooit), kunnen we met vertrouwen weer naar Angelier!

22-01-2020 Carla en John

Medio augustus van dit jaar hebben hebben we bij Angelier Campers onze camper, een Adria uit 2010, gekocht. Wat ons tot aanschaf deed besluiten was natuurlijk de camper zelf maar zeer zeker ook de klik die we met Berry en John vanaf het eerste moment hadden. We zijn nu vier maanden en enkele duizenden km’s verder. Enkele zaken die enige aandacht nodig hadden zijn netjes en vakkundig opgelost. We kunnen wel stellen dat we zeer tevreden zijn over de aanschaf, service en het fijne contact met zowel John als Berry. Helemaal top.

03-12-2019 Gerrit en Ineke

Wij hebben eind maart 2019 onze camper gekocht bij John en Berry en zijn daar zeer content mee. In het begin waren er wat kleine dingetjes, die keurig opgelost zijn. Afgelopen week stonden wij in Frankrijk met twee slechte huishoudaccu’s, John gebeld, en wij mochten twee nieuwe accu’s laten plaatsen op zijn kosten, maar wij zijn op de terugreis naar Nederland toch maar bij hem langs gegaan en hebben twee nieuwe en wat zwaardere accu’s geplaatst…zeer content van Angelier. Ze doen er echt alles aan om je tevreden te stellen, en áltijd is er koffie bij hun.
    John en Berry hartelijk bedankt voor de goede service:))

14-11-2019 wim heen

Wij hebben vorige week de camper op gehaald alles goed uitgelegd top na een proef weekend wat dingen tegen gekomen zijn prima opgelost zeer goede service nogmaals bedankt John en Berry

25-10-2019 Georg en Tineke

I = inlevend / inzicht
    E = eerlijk / eigentijds
    R = ruimdenkend / raadzaam

Sinds oktober 2019 trotse bezitters Adria Twin 600 SP.
    Dank John en Berry.

10-09-2019 Han Kamphuis

Hebben onze LMC camper nu een jaar en zijn zeer tevreden. laatst begon de kraan te lekken, 2 weken voor we met de camper weg wilden. John heeft direct een nieuwe opgestuurd. super service.

07-07-2019 Ruud en Laura

Vorig jaar een prachtige Frankia camper gekocht bij John.
    Camper werd door John en Berry tip-top afgeleverd.
    Toen blij, nu, een klein jaar later nog steeds super blij! Het is ons ‘tweede huis’ geworden.
    Nogmaals dank John! Je hebt je camper aan de juiste mensen verkocht!!

15-05-2019 Gerrit Cornelissen

Vandaag onze Hymer Tramp opgehaald.en zo als beloofd tip top afgeleverd.geweldigde service en wederom veel koffie en veel tijd besteed voor alle uitleg. Ik kan jullie aan iedereen aan bevelen.thnx Jon en Berry.

18-03-2019 Herman, Hillie, Rianne & Renske

In oktober 2018 onze eigen camper particulier verkocht. Al vanaf april dat jaar op zoek naar een andere camper met 2 enkele bedden en een hefbed. Eind oktober kwamen wij op een internetsite Apeldoorn en omgeving tegen met verschillende aanbieders van campers. Uit eigen ervaring (met firma Mal…) wisten wij dat wij Apeldoorn en omgeving moesten vermijden. Maar toch stond juist daar het model wat wij zochten. Eind oktober 2018 begonnen bij Camper Garant in Vaassen. Robin de eigenaar heeft zijn zaakjes goed voorelkaar. Toch geen camper bij hem gekocht omdat we eerst een nieuwe loods (voor onze nog te kopen camper) gingen bouwen. Tijdens de bouw toch blijven zoeken naar een camper. Op een bepaald moment kwam weer Apeldoorn en omgeving in beeld. Dit keer Angelier Campers. Robin van Camper Garant had destijds, na het met hem gehad te hebben over onze negatieve ervaring met firma Mal…, al aangegeven dat hij veel over en weer deed met Angelier Campers. Een paar weken terug voor het eerst hier geweest en wat Robin had verteld, klopte helemaal. John en Berry zijn kundig en komen hun afspraken na. Ze vullen elkaar goed aan. Als de één het niet weet, weet de ander het wel. Na lang wikken en wegen onze droomcamper, een zilvergrijze Adria Matrix 670SL gekocht. Zaterdag voor een week met z’n vieren met de trein naar Apeldoorn. Keurig opgehaald van het station door Berry en later die dag in de camper terug naar Friesland. De service van John en Berry is ons uitstekend bevallen. Daarom raden wij dit camperbedrijf dan ook van harte aan! Maar ook nog een compliment voor Robin van Camper Garant bij dezen. Ondanks dat wij bij hem geen zaken hebben gedaan kunnen wij zeggen dat ook zijn camperbedrijf de moeite waard is om te bezoeken. John, Berry en Robin het ga jullie goed in Camperland!

27-02-2019 Fam. Tienkamp

Na een lange zoektocht vonden wij via de site van Angelier-Campers onze camper, de MacLouis 700. Na telefonisch contact maakten we een afspraak. John had alle tijd én koffie voor ons. Zonder enige druk spraken we geruime tijd over de camper, die daarna werd meegenomen voor een lange testrit. We waren definitief overtuigd. Een prachtige nette camper, zonder schade. Met John hebben we de condities besproken, waarbij we tevreden waren over de toezeggingen. 2 weken later konden we camper ophalen; 4 nieuwe banden, een nieuwe distributieriem, plus een APK. Berry gaf ons een uitgebreide en prettige uitleg. Niets was teveel. Vorige week zijn we na ruim 2 maanden met de camper terug geweest; het reservewiel werd verplaatst en een euvel aan de kachel werd zonder problemen opgelost. Garantie! Al met al zijn wij zeker tevreden, John en Berry doen wat ze beloven! Succes met deze prachtige zaak. Fam. Tienkamp.

12-12-2018 Herman Sandink

Heb camper adria s670slt gekocht bij angelier en de service is in één woord meer dan fantastisch voor iedereen aan te raden en hebben Berry een vakman van een monteur en gastheer super….zo houden

05-08-2018 heleen Helsdingen-Mulder

Klantvriendelijk en primacaravan o de

klantvriendelijk en prima caravanonderhoud. Ik blijf gewoon hiermet het onderhoud.

17-04-2018 Peter en Karin de Beer

Na 20 jaar gekampeerd te hebben met een caravan hebben wij besloten om een camper aan te schaffen. via internet bij John en Berry terechtgekomen voor onze eerste camper een Adria Matrix. Na een zeer prettige en ontspannen eerlijke manier van zaken doen hebben wij deze aankoop bij Angelier Campers gedaan.
    De service en ondersteuning (advies) waren Top!! en alle afspraken inzake aflevering zijn tot in de kleine puntjes nagekomen.
    Nogmaals een ontzettend prettig bedrijf om zaken mee te doen en een echte aanrader voor aankoop van een camper.

17-03-2018 Leo en Yvonne Testroet

Ook hier tevreden gezichten we zijn vriendelijk en eerlijk ontvangen en behandeld. alle gemaakte afspraken zijn netjes na gekomen. En de camper is netjes afgeleverd.
    Wij zouden hier zo weer zaken doen. ( krijg alleen nog €10.- van hem ).

30-11-2017 Rinus en Ineke Stegmeijer

Langs deze weg willen wij laten weten dat wij prettige zaken hebben gedaan met John en Berry. wij werden na sluitingstijd door John ontvangen en na een proefrit met de Hymer B574 waren we helemaal blij en was de aankoop snel gedaan. Na lekker te hebben gegeten gingen we voldaan naar huis. Toen we de camper gingen ophalen werd door Berry alles goed uitgelegd en gedemonstreerd. Dus voor ons is Angelier Campers het bedrijf, met optimale service om uw camper aan te schaffen.

11-03-2017 Portena

Vandaag onze “nieuwe” camper opgehaald, en hoewel het een camper uit 2005 is voelt hij nieuw aan.
    Er is door John en zijn crew alles aan gedaan om de camper in absolute nieuwstaat terug te brengen, en zoals het nu lijkt is dat uitstekend gelukt. De uitleg en de aandacht verdienen een compliment. We hopen dat de volgende camper ook een Angelier Camper is.

02-03-2017 Gerard de Jong

Na lang zoeken naar een Carthago (ook in het buitenland)kwam ik mijn model tegen bij Angelier campers. Ik werd hartelijk ontvangen en heb gelijk een proefrit gemaakt. Het persoonlijke contact met John en Berry sprak mij erg aan. Er werd alle tijd voor mij vrijgemaakt om mijn vragen te beantwoorden.
    De koop werd gesloten en alle afspraken werden keurig vastgelegd. Extra opties werden keurig gemonteerd.
    Bijzonder was dat John nog extra zekerheid heeft gegeven door de distributieriem alvast te laten vervangen en nog wat nieuwe banden op de camper heeft gezet.Hier werd niets voor doorberekend.
    De camper onlangs opgehaald en bij aflevering werd ruimschoots de tijd genomen om alles uit te leggen.
    Ik kan dit bedrijf zeker bij een ieder aanraden.
    John en Berry bij deze bedankt.
    Ik kom nog wel weer een keertje langs.

06-02-2017 Erik Lubbers

Onlangs door John en Berry een schotel, tv, camera op de camper laten monteren. Super goede service en zeer netjes afgeleverd.

26-08-2016 Theo en Sini Gudde

Op de valreep, net voor onze vakantie, een prachtige Euramobil gekocht bij John en Berry.
    Een nette deal gemaakt en de camper opgehaald.
    Kortom, we zijn zeer tevreden en alle afspraken werden correct nagekomen.
    Zelfs een klein mankement tijdens de vakantie in Italië werd zonder problemen opgelost.

John en Berry, bedankt en tot ziens.

06-08-2016 Esther, Gerwin, Axel en Carmen

Twee jaar geleden hebben we net voor de zomer onze camper, een Adria Matrix 680SP bij John gekocht. De bedoeling dat jaar was ons een beetje orienteren op de aanschaf van een camper en deze einde dat jaar aan te schaffen. De zomer zouden we nog gewoon met onze caravan op pad gaan. De vraag was: wat past het best bij ons met twee meegaande tieners, 4 racefietsen en dus de nodige bijhorende bagage? We waren al zover dat we een camper met een ruime garage en hefbed wel ideaal vonden. Net voor de zomer had John de Adria staan. De eerste contacten waren bijzonder plezierig, ik kon in eerste instantie op de vrijdagavond na werk bij hem langs om te kijken, vervolgens zijn we op zondag na een wielerwedstrijd van de kinderen bij hem langs gereden. John was uiterst flexibel en praatte met ons uitgebreid over wat de juiste keuze voor ons zou zijn, zonder dat we ook maar één moment het gevoel hebben gehad dat hij op verkoop aanstuurde. Daarna ging het snel, de koop ging door, en ja, we wilden dan ook nog wel graag de zomervakantie al met de camper op pad. Met dank aan John en Berry lukte dat, super! Inmiddels zijn we terug van onze derde zomervakantie en een heel aantal kortere trips en zijn we bijzonder content met onze camper. De plezierige en vakkundige wijze waarop we geholpen zijn door John en Berry heeft daar zeker aan bijgedragen, dank daarvoor!

05-08-2016 Albert van der Leeuw

We hebben genoten van onze camper die we in april gekocht hebben. Verder willen we jullie bedanken voor de goede zorgen en service. Alle kleine niet zichtbare mankementen werden op een goede manier door jullie verholpen.

26-07-2016 Tonnie en José Koers Klarenbeek

Wij hebben bij John Angelier onze eerste camper gekocht , super goed geholpen door John en Berry.Alles werd goed uitgelegd en de camper prima afgeleverd.Wij zijn zeer tevreden en kunnen John en Berry bij iedereen die op zoek is naar een camper de firma Angelier van harte aanbevelen. Vr gr Tonnie en José Koers.

12-07-2016 Hans en Marga Manse

Sinds maart zijn wij de trotse eigenaars van een hymer integraal camper. Wij kenden Angeliers Campers nog niet maar zijn met het volste vertrouwen de koop aan gegaan. En terecht. John heeft bewezen alles waar te maken wat hij beloofd. Tijdens onze 6 weken durende rondreis bleken een paar dingen niet in orde. Deze werden zonder problemen en binnen de kortste keren opgepakt en keurig opgelost door Berry. Wij zijn heel blij met onze camper en met John en Berry. Best ver uit onze buurt vandaan, maar….. dan heb je ook wat. Bedankt mannen.

Hans en Marga uit Oud Beijerland

11-07-2016 Bert en Dorien de Graaf

Zes weken geleden deden we een beroep op John Angelier om ons eens wegwijs te maken in camperland, gaf ons alle tijd en vrijheid om ons te oriënteren. Tot onze verbazing kon John al snel een camper naar onze keus aanbieden. Vrijdag 8 juli werd onze eerste camper afgeleverd. Alles naar volle tevredenheid. Zoals al eerder vermeld in recensies was niets teveel, veel geduld en betrouwbaar. Een camper koop je niet elk jaar dus je wilt goede begeleiding. John en Berry weten waar ze over praten en zijn alle twee bedreven in hun vak. Ga zo door! Wij kijken er naar uit om voor de eerste keer te gaan kamperen. Bert en Dorien de Graaf, Apeldoorn

30-06-2016 Geert en Aafke van der Velde, Drogeham

Super vriendelijk en betrouwbaar bedrijf. Verstand van zaken.
    Kleinschaligheid die ons aanspreekt. Korte lijnen. Problemen
    worden direct en goed opgelost.Gedegen vakkennis,
    ook bij reparaties. Komt de afspraken na.
    John en Berry bedankt !

Geert en Aafke van der Velde Drogeham

22-06-2016 familie de Groot

In januari zagen we de Roller Team corfu bij Angeliers camper op de site staan
    Afspraak gemaakt om te komen kijken
    John en Berry gaven ons de informatie over de camper en lieten ons rustig de tijd nemen om de camper te bekijken
    Dit gaf een fijn gevoel geen verkoop praatjes
    Na een proefrit was de koop snel gedaan een prachtige camper
    John belde ons na een week dat de gastank die onder de camper zat ouder was dan 10 jaar en gekeurd moest worden
    Het alternatief was een lpg fles laten inbouwen zonder extra kosten
    dit noem je toch service
    Er waren nadat we de camper in ons bezit hadden nog een paar dingetjes
    Die zijn heel netjes zijn opgelost
    We zijn vol lof over dit bedrijf ze geven het gevoel dat alles bespreekbaar is en doen wat ze beloven
    We gaan een mooie tijd tegemoet met onze camper
    Bedankt John en Berry
    Familie de Groot

21-03-2016 Diny en Rene Klein haneveld

Tijdens de bezichtiging kregen wij een goede uitleg en kregen hierna alle tijd en ruimte om de camper goed te bekijken zonder dat we hierbij op de vingers werden gekeken , voor vragen waren John en Berry op de achtergrond beschikbaar. Dit vinden wij zeer prettig ,geen gelikte verkooptactiek maar zeer ongedwongen. Na een proefrit begonnen de onderhandelingen en werden we het snel eens. De aflevering en service is uitstekend.
    Na een fijne wintersportvakantie hopen wij nog vele reizen te maken met onze camper. Wij kunnen Angelier campers dan ook aanbevelen als een betrouwbaar en prettig bedrijf.

Groeten Diny en Rene

06-02-2016 Marja en Ben Spekschoor

Op zoek na een íets grotere camper met Frans bed, zagen we bij toeval een Dethleffs Esprit bij Angelier Campers. Na een eerste verkenning op zaterdag direct maandag met onze camper terug en na een proefrit de onderhandelingen gestart. De opmerking van mijn vrouw: willen ze eigenlijk wel een camper verkopen, zegt voldoende over de afstand die John en Berry tot ons hielden zodat we de camper op alle punten konden inspecteren. Na een prettige onderhandeling over de inruilprijs en enkele extra accessoires de camper nog dezelfde middag gekocht! Ook de uitvoerige uitleg van Berry tijdens de overdracht bij aflevering geeft ons het vertrouwen dat we bij een klein maar enthousiast bedrijf een hele mooie camper hebben gekocht!

26-01-2016 Huub van Gastel

Bij John hebben wij rond de jaarwisseling een prachtige camper gekocht, te weten een Carthago C-line I 4,9. De onderhandeling over de inruil van onze camper verliep wat moeizaam, maar zijn bod was achteraf wel terecht omdat de nieuwe camper van 1,5 jaar oud ook flink in prijs gedaald was tov de nieuwprijs en dat onze camper na 7 jaar diverse gebruikssporen had. Na 3 weken konden wij hem ophalen. De bestelde accessoires waren vakkundig ingebouwd en de camper schitterde aan alle kanten. Terwijl er geen afleveringskosten betaald moesten worden kregen wij zelfs nog een volle tank mee! Werkelijk alles was tot in de puntjes geregeld. Wij kunnen John dus ook van harte aanbevelen bij iedereen die zich een nieuwe / andere camper wil aanschaffen.

25-01-2016 Leo Saat

met als resultaat veel schade aan beide wielkasten van de camper.
    Door de goede ervaring met John en Berry hebben wij de camper gelijk bij hen ter reparatie aangeboden aangezien onze vakantie 4 weken later stond gepland.
    Door de noodreparatie die John en Berry hebben uitgevoerd konden we toch met een gerust hart op onze geplande vakantie.
    Na onze vakantie hebben we onze camper teruggebracht en is deze volledig gerepareerd. Onze camper is nu weer helemaal top! Niet alleen is de camper volledig gerepareerd hij was zelfs gepoetst en in de was gezet, daarnaast heeft John heeft geregeld met de verzekering!
    John en Berry bedankt voor de geweldige service zonder jullie technische hoogstandjes waren we nergens gekomen. De deskundigheid was weer fantastisch! Alleen een filiaal in Rotterdam zou nog gemakkelijker zijn. Wie weet!! ,bedankt Leo en Joke

01-11-2015 Henny en Harry Brouwer

Onze huidige camper was een Tec met alkoof. Deze hadden wij 12 jaar geleden nieuw gekocht en was nog in zeer goede staat. Daar wij de beschikking krijgen over meer vrije tijd waren wij op zoek naar een camper met queensbed en iets meer leefruimte. Bij terug komst van onze vakantie uit zuid Frankrijk zagen wij dat Angelier Campers een LMC Liberty 722 TI aan bood. Gebeld voor een afspraak. Bij bezichtiging van de LMC voldeed deze aangeboden camper aan onze verwachtingen. Gelijktijding vonden wij de wijze waarop John ons te woord stond zeer plezierig. Geen gelikte verkoop tactiek maar een eerlijk verhaal. Ook gaf hij ons de ruimte om tussen door zelf met elkaar te kunnen overleggen. John gaf aan wat hij aan de camper nog zou doen bij aflevering. Onze eigen camper konden wij inruilen. Op dezelfde middag kwamen wij na onderhandeling met elkaar overeen. Drie weken later hebben wij de camper opgehaald. Alle afspraken waren perfect uitgevoerd en nagekomen. We zijn er inmiddels een lang weekend mee weg geweest en zijn zeer tevreden. Wij kunnen een ieder aanraden om met Angelier Campers zaken te doen. Eerlijk, betrouwbaar en komen de afspraken 100% na.
    John, bedankt en de groeten van Henny en Harry.

20-10-2015 Horvers

Goede morgen John en Berrie , allereerst wil ik jullie bedanken voor de goede service en medeleven na dat ongelukje in de Corado,(hopelijk is hij niet teveel beschadigd ha ha )Gisteren uit het ziekenhuis gekomen en ook daar stonden ze er van te kijken dat het allemaal zo vlug gaat , toch komen we zeker nog een keer aan , nu eerst 6 weken revalideren , en met het looprekje oefenen , nogmaals BEDANKT en de groeten van Rob & Franka…….

10-09-2015 Henk & Anneke Schultinga

Na aankoop van onze Carthago Chic I 47 vorig jaar juni, zijn wij diverse keren terug geweest bij John Angelier om diverse garantie reparaties te laten uitvoeren, telkens naar volle tevredenheid, John ging zelfs zo ver om één keer de camper bij ons thuis af te leveren. Afgelopen week zijn wij nogmaals in Apeldoorn geweest voor een reparatieklus, en tot onze grote verbazing werd ook deze reparatie volledig onder garantie uitgevoerd!! Dat is wat je noemt service! Complimenten John en Berry.
    Angelier Campers; een absolute aanrader voor iedereen die een betrouwbaar adres zoekt voor een goede gebruikte camper

07-09-2015 jannie en thom

Wij hebben voor de tweede keer een mooie camper bij john gekocht,wij waren de eerste keer zeer tevreden en hebben nu een mooie rapido 10001 gekocht.
    Berry heeft er een airco en zonnepanelen opgezet.wij zijn zeer tevreden net
    als de eerste keer en hopen nog vele kilometers met dit neusje van de zalm te maken

15-07-2015 Fam. Siems

In 2014 een Eura Mobil 670 aangeschaft bij Angelier. Goed en oprecht advies. Zowel commercieel als technisch kennis van zaken en men wil de klant tevreden stellen. Bij ons was het gevoel direct bij de koop goed en zeker in de garantie periode.
    John en Berrie zijn aan te raden.

11-07-2015 Klaas Willemstein

Bij deze willen wij laten weten dat onze camper gekocht in mei 2015, een prachtige LMC Liberty, geheel voldoet aan onze wensen.
    Na 1 blik op en in de camper waren wij gelijk al verkocht, gewoon een beauty!
    Nu naar 3 weken vakantie , superblij met deze wagen.
    Nadat wij hem gekocht hadden, bleek dat de stabilisatie steun kapot was, dit merkten wij pas bij thuiskomst.Geen punt voor dit bedrijf, 1 belletje en hij werd gelijk besteld en afgeleverd, dat is pas service, geen gezeur gewoon je klanten goed en naar tevredenheid helpen, super is dat.
    Groetjes Klaas en Mi

09-06-2015 michel labrie

Na 15 jaar genieten van onze 6persoons camper uit 1989 moesten wij afscheid nemen, de camper was gewoon op. Dat er een nieuwe tweedehands moest komen was eigenlijk snel duidelijk. Via Marktplaats kwamen wij vorig jaar een mooie Bürstner Marano 590 tegen om zodoende bij de firma van John Angelier terecht te komen. Het eerste contact met John en daarna Berry voelde meteen goed. Duidelijk mensen die kwaliteit willen leveren en zeker niet de hoofdprijs rekenen. Na een proefrit, uitgebreide uitleg en verduidelijking omtrent garantie en dergelijke waren wij en de camper verkocht. Het is er vorig jaar nauwelijks van gekomen om met de camper er tussenuit te gaan. Kort na aanschaf bleek combinatie achteruitrijcamera en monitor niet te werken. Een telefoontje naar John en het werd geregeld: Met de camper van mijn woonplaats Leiden naar Apeldoorn. Het systeem werd vervangen. Dat kon niet even snel. Berry bracht mij naar het station in Apeldoorn en ik ging met de trein weer naar Leiden. Een week later weer met trein naar Apeldoorn waar ik door John van het station werd opgehaald. Nieuwe camera en monitor ingebouwd door Berry die ook rekening moest houden met een fietsendrager. Het werd een cameraatje vanuit de kentekenplaat: Briljant!
    Dit jaar een paar uitstapjes gedaan. Alles werkt en is perfect! Wij zijn erg blij met onze tweepersoonscamper. Angelier campers Apeldoorn……..beslist een betrouwbare aanrader!

26-05-2015 Frank en Nicole

Na een lange zoektocht in binnen- en buitenland, enkele goede maar vooral veel minder goede ervaringen rijker kwamen we in december 2014 terecht bij John en Berry. Het voelde voor ons meteen goed. Eerlijk, betrouwbaar, gastvrij en een goed advies. Na een grondige inspectie van de camper onzerzijds was de deal snel gesloten.
    Diverse weekenden en een rondreis Frankrijk verder kunnen we alleen maar concluderen dat we superblij zijn met onze Dethleffs Esprit. Hij bevalt goed.
    Zoals afgesproken zouden mogelijke euvels die aan het licht kwamen na onze voorjaarsvakantie vakkundig verholpen worden. Zoals gezegd ook gedaan.
    Wij durven iedereen Angelier Campers aan te raden.
    John en Berry bedankt voor alles. Jullie zijn een super team.

25-04-2015 Carthago Mega Liner

fijne ontvangst, goed gesprek, een goede aankoop voor ons.
    Camper is perfect afgeleverd, men neemt echt de tijd voor je. aanrader!!
    Na onze eerste vakantie laten we weten wat onze ervaring is met onze nieuwe trots.

03-03-2015 Marcel en Addy

In ons hoofd zat een plaatje van een voor ons ideale camper. Na wat verschillende modellen gehuurd te hebben, wisten we precies wat we wilden. En precies dat vonden we bij John en Berry. De uitbreidingen en aanpassingen werden perfekt uitgevoerd, er werd meegedacht hoe het op een zo goed mogelijke manier gerealiseerd kon worden. Klantvriendelijk, kundig, altijd gastvrij en niet te vergeten….. lekkere koffie

Zeker een aan te raden plek voor als je een camper zoekt om jarenlang plezier van te hebben! Jongens… bedankt!!

03-03-2015 Hans en Hennie

Ola John en Berry, we willen jullie laten weten, dat we na een jaar van onze aankoop de‘’Burstner aviano, i 727‘’ steeds meer gelukkiger worden dan we al waren !! De camper voldoet aan alle eisen die wij wensten. De spontaniteit en service die wij ontvingen bij de aankoop hebben hier zeker aan bijgedragen. Jullie hebben waargemaakt wat je verkocht. Wij hebben inmiddels al heel wat landen gezien en zijn aardig gewend geraakt aan ons hotel op wielen. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen op deze site, anders hadden velen mee kunnen genieten.
    Onze vriendelijke groet….. we proosten nog steeds met champagne.
    De beste wensen voor 2015.

06-01-2015 j.postma

Hoi John en Berry we hebben gisteren een hele mooie camper de adria super sonic i701 sl bij jullie gekocht en zijn super tevreden met de camper geen koude voeten meer met de alde vloerverwarming en wat een prima service dit hebben we nog niet mee gemaakt alles naar tevredenheid en een prima uitleg van Berry en John wat een vakmannen En wie een camper zoekt zou eerst bij dit bedrijf eens gaan kijken een aanrader Met de groeten van de familie postma

30-12-2014 Jannie en Thom

Mooie Carthago c line 5.0 gekocht,zijn zeer tevreden over John en Berrie.
    Mooie oven in laten bouwen door Berrie ,John [Angeliertje] komt zijn afspraken keurig na,super. Angelier is een aanrader voor een mooie en goede camper.

28-10-2014 Martin

In mei 2014 camper gekocht naar alle tevredenheid met echte garantie op alles.
    Zeer vakkundig bedrijf ,altijd bereikbaar en klantvriendelijk.Super tevreden een echte aanrader.

01-10-2014 Arjan Hoekstra

Afgelopen februari een mooie camper bij John Angelier gekocht. Perfecte service van John, en een goede uitleg gehad van Berry. Het is onze eerste camper en we zijn zeer tevreden over Angelier Campers.

We raden dit bedrijf zeker aan. Ook de after service is zeer goed.

Met vriendelijke groet,

Arjan Hoekstra

12-07-2014 Fam.Jöris

Na 12 jaren mooie tochten hebben gemaakt met een camper van 1992 werd het tijd voor iets meer luxe en modernere camper.Als je dan rondkijkt en bedrijven bezoekt kom je erachter dat dit niet eenvoudig is.De ene heeft iets wat jou net niet bevalt de ander kan jou niet vertellen wat er met de camper gebeurd is of waar hij vandaan komt.Is hij wel in orde of klopt de kilometerstand wel.Tot we bij Angelier-Campers aankwamen.Een bedrijf met mooie vrij jonge campers (geen rommel).
    Daar stond voor ons de juiste wagen,met wat voor ons heel belangrijk was alle onderhoudsrekeningen en kilometerstanden erbij.Dat voelt vertrouwd en eerlijk.
    Nu begin juli zijn wij terug van 3 weken Italie. Alles is prima verlopen.Wij zijn uiterst tevreden over de klantvriendelijke John Angelier en zeker niet te vergeten Berry zijn vakkundige hulp.

En mocht er toch nog iets zijn ze staan direct voor je klaar.

07-07-2014 Aron en Manja Kroon

We zijn ons caravan-avontuur begonnen in een oud beestje, eerst kijken of het bevalt. Na een jaartje of 3 wisten we het zeker, hier gaan we mee door. Dus op zoek naar een wat nieuwere caravan met wat minder kilometers en wat meer luxe.

Na veel zoeken op Marktplaats en soms net misgrijpen kwamen we via een advertentie bij Angelier Campers terecht. Zij hadden een relatief jonge Beyerland voor een scherpe prijs. Direct bellen dus. Dat was geen overbodige luxe, want vlak na ons belden er meer belangstellenden. Maar wij waren de eerste en John hield hem voor ons vast. Chapeau, want je hoort toch vaak anders.

’s Avonds wezen kijken en we waren direct verkocht. Alles klopte en het voelde direct goed. Het enige defecte onderdeeltje was al door ze besteld en werd gratis vervangen. Daarnaast werd ook nog even onderhoudsbeurt op kosten van de zaak gedaan, gewoon voor de zekerheid.

Die zaterdag hebben we de caravan opgehaald en kregen we van Berry een zeer uitgebreide uitleg en demonstratie van alles. We mochten pas weg als we echt geen vragen meer hadden. De aandacht en klantvriendelijk van John en Berry was top.

Ondanks de afstand denk ik dat we hier ook blijven terugkomen voor het onderhoud. Wij zijn gewoon zeer tevreden!

06-06-2014 Walter & Alice van Vliet

Na een paar jaar rondgezworven te hebben in een wat oudere camper waren we nu toe aan een jongere luxere betere mooiere camper.Na een tijdje zoeken kwamen we terecht bij John Angelier. Daar stond de camper die voldeed aan onze wensen,na een ruime bezichtiging en proefrit en een zeer helder en eerlijk gesprek hebben wij besloten de camper te kopen.Toen we de camper gingen ophalen hebben we een hele uitgebreide uitleg gekregen van Berry over alles van de camper.Wij zijn zeer tevreden over de behandeling en afhandeling van Angelier Campers.

30-05-2014 M. Martens

In mei 2014 bij Angelier Campers een camper gekocht. Wij zijn erg tevreden over de goede service en uitleg. Dit bedrijf heeft verstand van zaken en nadat je de camper gekocht hebt kun je nog altijd terecht met vragen en hulp.

Echt een aanrader!!

29-04-2013 Piet en Anneke Lamers

Na een tijd zoeken en vergelijken van camperaanbod bij diverse bedrijven vonden wij in mei 2013 de Rapido camper die voldeed aan onze wensen. We kenden het bedrijf van John niet maar zijn verhaal en de camper die we te zien kregen overtuigde ons om tot koop over te gaan. De camper kreeg voor aflevering nog een grote onderhoudsbeurt en ook een aantal niet afgesproken dingen werden uitgevoerd, remblokken vervangen, nieuwe matten en een gril met wat steenslag werd keurig opnieuw gespoten. De aflevering was compleet, uitgebreid, alle informatie beschikbaar. Een zeer gedetailleerde uitleg over het juiste gebruik van de camper. Zeer snel na aflevering zijn we met de camper ruim een maand door Frankrijk en Italië getrokken. Daarna hebben we nog een paar kortere uitstapjes gemaakt in inmiddels 5000 km ervaring zonder problemen. De camper bevalt ons prima en voldoet helemaal aan onze verwachting. De hele administratieve afhandeling is uiterst prettig verlopen en John is heel attent in het nakomen van zijn afspraken. Ook na de koop en aflevering werden de vragen die we nog hadden heel goed beantwoord.

21-04-2013 G.S. Hanskamp

In november (2012) hebben we een pracht van een LMC-camper bij John bekeken en hadden meteen een goed gevoel bij hem en zijn bedrijf. Bij onze orientatie zijn we wel anders tegen gekomen, wat een geweldige service en afhandeling bij John! Ik kan een ieder die op zoek is naar een camper aanraden hem eens te bezoeken! John ga zo door, wij zijn op reis en zeer content met de camper!

03-01-2013 Joke en Sinus Nijverdal

Na veel zoeken kwamen wij in april 2012 bij John angelier terecht voor een adria coral,wij konden de oudere camper inruilen en enkele dingen over laten zetten van de rapido naar de adria dat is prima gebeurd en alles goed afgewerkt ook de service is goed, John komt zijn afspraken na,ga zo door! als wij weer aan wat anders toe zijn weten wij een goed adres. Goed 2013!!

20-08-2012 Leo Saat Rotterdam

Na lang zoeken kochten wij eind mei bij de fa.Anglier een camper.
    John ruilde onze oude camper voor een goede prijs in .
    In middels hebben we een rondreis door Spanje gemaakt.
    De camper beviel goed.
    We zijn zeer tevreden over de afhandeling en de service.
    John komt zijn afspraken echt na.
    een adres om aan te bevelen.

25-07-2012 Janine en Hub Gloaguen Kerkrade

Rijden nu 1 jaar in een Dethleff Esprit Globetrotter van Angelier Campers.
    Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van Dhr. Angelier. Het was zeer plezierig zakendoen en het gaf meteen een vertrouwd gevoel. Afspraken worden nagekomen,we kunnen iedereen de Fa. Angelier aanbevelen en zeker aanraden om er eens te gaan kijken. Wij hebben ook de weg gevonden van Kerkrade naar Apeldoorn. Succes verder met jullie bedrijf.

28-06-2012 Rik en Anne Gerritsen Apeldoorn

In oktober 2011 ruilden we onze toen 7 jr oude Hymer Tramp in voor de prachtige 3 jr oude Hymer Tramp die bij de Fa Angelier te koop stond. Verliefd mag je op een camper eigenlijk niet worden, maar toch….
    De contacten rond de verkoop en aflevering waren ronduit prettig. Het is fijn om met betrouwbare mensen zaken te doen en dat is bij Angelier in orde.
    Inmiddels hebben we met de huidige Hymer een forse reis door Noorwegen gemaakt en wat een heerlijke reiscamper. Te merken is telkens dat ook de service bij Angelier in goede handen is. We zijn er blij mee!

20-02-2012 Cor en Marianne Arkel

Met pijn hebben we onze 1e “Angelier”camper (Frankia) voor de 2e ingeruild. Wederom een Frankia, nw model, gekocht bij Angelier Campers.We hopen met onze nieuwe camper net zo,n fijne tijd tegemoet te gaan als met onze 1e. We zijn er nog maar 2x mee weggeweest(einde seizoen), maar bevalt goed en hebben veel bekijks. De garantie en service zijn uitstekend, na overleg altijd tot een oplossing gekomen. John, ga zo door. Misschien ooit op naar de 3e.

21-11-2011 Manja en Joop Heinsbergen

We hebben inmiddels onze tweede camper via de firma Angelier. En wederom zijn we weer zeer tevreden over de afhandeling, service en garantie. Het vertrouwen dat we na de eerste indruk al meteen hadden is volledig uitgekomen.

John als er nog een derde camper komt, komt hij zeker weer bij jou vandaan!!!

06-11-2011 D.E.Klinge, Bathmen

Na de ongelukkige lekkage van afgelopen zomer zijn we weer veelvuldig met de Knaus op pad geweest. Tot volle tevredenheid zijn we nog steeds blij met deze camper. Hij rijdt voortreffelijk, heerlijk om in te verblijven en vele bewonderende blikken. Inmiddels staat de teller boven de 30.000 km. Straks weer naar de wintersport enz. Ik heb een familie lid gewezen op de Adria Coral camper die op de site staat. Lijkt me precies de camper die ze zoeken, wie weet? Ik heb ze in ieder geval verteld over de plezierige wijze van zaken doen, inclusief de garantie “zonder gezeur” bij de in/omruil van de Hobby naar de Knaus.

06-11-2011 Familie A. Lichtenberg, Holten

Het is al weer bijna een half jaar geleden dat we een camper bij Angelier Campers kochten,namelijk de Fiat Ducato 2.3 JTD opbouw Mc Louis van 2006. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over de camper.Zes keer zijn we er dit jaar al mee op pad geweest, 3 weken met een groepsreis naar Frankrijk waar we bijna alleen op camper plaatsen stonden. En we zijn onderweg nog een “Angelier camper” tegengekomen. Drie keer een lang weekend,en twee een week naar Limburg en Duitsland. Alles werkt naar behoren,een kleinigheid met de decoder is direct kosteloos opgelost. De toenadering en uitleg over de camper hebben we als prettig ervaren en een van de belangrijkste dingen die de aankoop liet doorgaan was de garantie op de gehele camper. Mochten we ooit tot een andere camper aanschaffen,dan zie je ons zeker weer terug.